ZWROT TOWARU*

Masz 30 dni na zwrot towaru. Jeśli zdecydowałeś się zwrócić zakupiony produkt, postępuj zgodnie z następującymi krokami:

 

 

Krok 1 : Wypełnij formularz zwrotu : Formularz      

Krok 2 : Dołącz go do przesyłki zwrotnej lub prześlij do nas na adres mailowy sklep@strefaplywania.pl tytułując wiadomość „zwrot

Krok 3 : Kliknij link szybkiezwroty.pl aby bezpłatnie nadać przesyłkę.

Po autoryzacji przez sklep kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile, a także w wiadomości, którą dostaniesz na podany przez Ciebie adres e-mail.

Krok 4 : Umieść przesyłkę w dowolnym paczkomacie InPost, skrytkę otworzysz za pomocą otrzymanego kodu oraz numeru telefonu lub aplikacji.

Resztą zajmiemy się już my J Środki zwrócimy w ciągu kilku dni od dostarczenia do nas przesyłki.

 

 

* Wydłużony 30 dniowy okres na zwrot towaru dotyczy tylko i wyłącznie zamówień zrealizowanych za pośrednictwem strony internetowej strefaplywania.pl

 

 

                                                                                     

                                                                                                        REKLAMACJA TOWARU

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia twoich oczekiwań prosimy o zgłoszenia reklamacji, aby to zrobić postępuj zgodnie z następującymi krokami:

Krok 1 : Wypełnij formularz reklamacyjny : Formularz

Krok 2 : Dołącz go do przesyłki zwrotnej lub prześlij do nas na adres mailowy sklep@strefaplywania.pl tytułując wiadomość „reklamacja

 Krok 3 : Kliknij link szybkiezwroty.pl aby bezpłatnie nadać przesyłkę.

 Po autoryzacji przez sklep kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile, a także w wiadomości, którą dostaniesz na podany przez Ciebie adres e-mail.

 Krok 4 : Umieść przesyłkę w dowolnym paczkomacie InPost, skrytkę otworzysz za pomocą otrzymanego kodu oraz numeru telefonu lub aplikacji.

      W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do zgłoszenia reklamacyjnego.