ZWROT TOWARU*
Masz 30 dni na zwrot towaru. Jeśli zdecydowałeś się zwrócić zakupiony produkt, postępuj zgodnie z następującymi krokami:
Krok 1 : Wypełnij formularz zwrotu : Formularz
Krok 2 : Dołącz go do przesyłki zwrotnej lub prześlij do nas na adres mailowy sklep@strefaplywania.pl tytułując wiadomość „zwrot”
Krok 3 : Kliknij link szybkiezwroty.pl aby bezpłatnie nadać przesyłkę.
Po autoryzacji przez sklep kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile, a także w wiadomości, którą dostaniesz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Krok 4 : Umieść przesyłkę w dowolnym paczkomacie InPost, skrytkę otworzysz za pomocą otrzymanego kodu oraz numeru telefonu lub aplikacji.
Resztą zajmiemy się już my J Środki zwrócimy w ciągu kilku dni od dostarczenia do nas przesyłki.
* Wydłużony 30 dniowy okres na zwrot towaru dotyczy tylko i wyłącznie zamówień zrealizowanych za pośrednictwem strony internetowej strefaplywania.pl
REKLAMACJA TOWARU
Jeśli zakupiony produkt nie spełnia twoich oczekiwań prosimy o zgłoszenia reklamacji, aby to zrobić postępuj zgodnie z następującymi krokami:
Krok 1 : Wypełnij formularz reklamacyjny : Formularz
Krok 2 : Dołącz go do przesyłki zwrotnej lub prześlij do nas na adres mailowy sklep@strefaplywania.pl tytułując wiadomość „reklamacja”
Krok 3 : Kliknij link szybkiezwroty.pl aby bezpłatnie nadać przesyłkę.
Po autoryzacji przez sklep kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile, a także w wiadomości, którą dostaniesz na podany przez Ciebie adres e-mail.
Krok 4 : Umieść przesyłkę w dowolnym paczkomacie InPost, skrytkę otworzysz za pomocą otrzymanego kodu oraz numeru telefonu lub aplikacji.
W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do zgłoszenia reklamacyjnego.